Όχι άλλα ψέμματα … Επιτέλους κάποιος να πιστεύει αυτά που μας λέει!

Just another WordPress.com weblog

Τηλέφωνο σε κινητά: Απο το σταθερό ή απο το κινητό ;

leave a comment »


Στο σπίτι έχω WIND S και στο κινητό έχω καρτοκινητή Q.

Είχα λοιπόν την απορία εαν με συμφέρει τις κλήσεις απο το σπίτι προς τα κινητά να την κάνω μέσω του σταθερού ή μέσω του κινητού.

Οι τιμές των κλήσεων προς κινητά δύο εναλλακτικών μου επιλογών φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

€/sec Προς Κινητά Παρατηρήσεις
WIND 0,00285 χρέωση ανα λεπτό
Q-κάρτα 0,0036 χρέωση ανα δευτερόλεπτο

Απο τον παραπάνω πίνακα φαινόταν ότι με συνέφερε να παίρνω τα τηλεφωνήματα μου προς κινητά απο το σταθερό μου.

ΟΜΩΣ … Όμως η λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά είναι η «χρέωση ανα λεπτό«.

Με βάση τα τηλεφωνήματα μου (όπως παρατίθενται στο συννημένο) το κόστος διαμορφώνεται ως εξής:

Εαν έπαιρνα τις κλήσεις μέσω σταθερού WIND S: 11,28 €

Εαν έπαιρνα τις κλήσεις μέσω καρτοκινητού Q: 7,55 €

Άρα παρόλο που η τιμή ανα δευτερόλεπτο είναι φτηνότερη στην WIND  λόγω της ελάχιστης χρέωσης συμφέρει η Q.

Συννημένο: Ανάλυση Κλήσεων

Written by kremmydasd

Ιανουαρίου 8, 2011 στις 8:31 μμ

Αναρτήθηκε στις Σπίτι

Tagged with

Σχολιάστε

